Sportovní auta do 200 000,-

Focus ST
Rok výroby tohoto auta 2004-2010. Na silnicích ho můžete potkat v barvě oranžové, modré, bílé, červené, černé a stříbrné. Je poháněný 2,5 litrovým pětiválcem doplněný o turbodmychadlo. Výkon má 166 kW. Jeho plusem jsou skvělé jízdní vlastnosti, zejména podvozek a spolehlivý motor Duratec, který Ford „převzal“ od Volva. Koupit jej můžete ve třídveřové, či pětidveřové verzi. Nevýhoda je vysoká spotřeba v průměru okolo 10 litrů, ale při ostřejší jízdě se auto nestydí říct i o 20 litrů benzínu.
nastartované auto
Mazda 3 MPS
Od roku 2006. Barvy: červená, černá, stříbrná. Mazdu pohání čtyřválce 2,3 litru s turbem s výkonem 191 kW a samosvorným diferenciálem na přední nápravě. Plusem je samosvorný diferenciál, který přenáší výkon na více zatížené kolo, tím pádem auto drží lépe na silnici při ostré jízdě. Na čtyřválec velice oslnivý výkon (260 koní). Nevýhodou může být koroze, která je častým problémem Mazdy. Další nevýhodou jsou celkem drahé náhradní díly. Podvozek tohoto auta je tvrdý.

BMW e90
2005-2012. Šestiválcové motory s označením 325i/330i se vyznačují vysokou spolehlivostí a příjemným výkonem 160 kW/190 kW. Jedná se o poslední sportovně laděné BMW řady 3 s atmosférickými motory. Výhody: možnost automatické i manuální převodovky, zároveň možnost jak zadního náhonu, tak pohonu 4×4, rozvody řešené řetězem, tím pádem menší pravděpodobnost poruchy, velké množství barev. Nevýhody: vysoká spotřeba, drahé náhradní díly, poměrně náchylný systém VANOS.
bmw e90
Golf GTi
2003-2009. Barvy: černá, šedivá, modrá, bílá, červená, stříbrná. 2.0 TFSi, 147 kW, celkem spolehlivý motor, který dokáže majitele potěšit příjemnou spotřebou, což je jedna z výhod tohoto vozu. Spotřeba 6-9 l. Pozitiva: třídveřová, nebo pětidveřová karoserie, příjemný interiér, celkem slušné chování podvozku, spolehlivý motor, možnost automatu i manuálu. Negativa: motor si občas „vezme“ trochu oleje, nevzhledný navigační systém.

Octavia RS
2005-2013. Barvy: modrá, žlutá, černá, červená, stříbrná, bílá, zelená. Motor silný stejně jako u Golfu GTi. Pozitiva: možnost automatické i manuální převodovky, spotřeba okolo 8 litrů, možnost naftové verze o výkonu 125 kW, sportovně laděný a zároveň praktický vůz s velkým kufrem. Dostupné i ve verzi combi. Záporné vlastnosti: naftová „eresa“ se vstřikovacím systémem PD měla problémy s filtrem pevných částic.